Beautiful
Welcome note !


Welcome to Beautiful . Be nice here and respect my blog . Thank you .

Entries A Girl Links

Let's talk here !




contest my blog are SPEACIAL by:haziqahtaib :)


Assalamualaikum Today nak join contest yang lain daripada lain . Syarat pun simple mimple jaa . Nak join jugak klik banner di atas okayy :face45:

Tarikh tamat : 26 MEI 2012

Sebab sebab blog saya special ?

Blog saya special sebab tiru saya , saya special blog pun special . Macam vvip gitu , kelas kan ? Hehek :face18: . Bab bab memuji blog nie satgi terlebih puji kata riak pulak . Nak menang kena lah puji lebih lebih kan . Hehe Syarat pun macam tu kan . Weeee . Background blog bunga bunga cantik kan ? Berbunga bunga laa hati orang yang kunjung blog nie , Ehhh yeke ? :face2: Lagu pun tak da laa slow sangat sampai berjaya buat orang mengantuk kan . Lagu pun up to date haaa . See , blog ni memang tak ketinggalan zaman :face45: . Lagipun blog nie banyak menang award dari contest or GA yang di joinnya , so blog nie berharap kali nie pun menang . Amin :h::h: Blog nie nama Beautiful macam tuan dia laa kan Blog nie tak banyak gadget so tak ada laa serabut kepala bila blogwalking kat blog nie kan . Even blog nie guna skin orang tetapi saya berjaya re-edit semula menggunakan tutorial daripada blog orang lain . See , hasilnya pun awesome and amazing kan :face18: Blog nie ada cbox so pengunjung boleh tinggal jejak then kita chat chat bersama sebab tu blog saya special :face45: banyak orang blogwalking dekat blog nie sebab tu blog ni special sebab blog nie famous doe walaupun baru saja buat dalam beberapa bulan :h::h: .
I love my blog ! :face2:

Tag : QNA

0 beautiful ♥

Thanks for reading my entry :D